Kohtla-Järve Slaavi Põhikool pakub tööd SEKRETÄRILE

Kohtla-Järve Slaavi Põhikool, avatud, ettevõtlik ja kiirelt arenev kool, otsib oma meeskonda sekretäri.

Pakume sõbralikku kollektiivi, arengu- ja eneseteostusvõimalusi ning mitmekesist ja vastutusrikast tööd. Sind ootab väärtuslik kogemus ja suurepärane võimalus rakendada ning arendada oma erialaseid oskusi.

Tööleasumise aeg: 01.08.2023.

Töökoht asub aadressil Pärna 49, Kohtla-Järve 30326. 

Sekretär põhiülesanded on:

  • Dokumentatsiooni haldamine. Asjaajamine (töödelda dokumente ning tagada nende nõuetekohane säilitamine ja arhiveerimine). 
  • Kommunikatsiooni haldamine. Vastuvõtu- ja registreerimistegevus.
  • Koos direktoriga personali juhtimises osalemine, sh personaliandmete haldamine (töötajate nimekirja haldamine, TL ettevalmistamine, TL muudatuste sisseviimine).
  • Andmete haldamine. Andmekaitse põhimõtete järgimine kooli dokumentide ja teabe haldamisel.
  • Abi erinevate koosolekute korraldamisel ning protokollimises.
  • Töö erinevate registritega (EHIS, EKIS,EIS, Ametlikud teadaanded, e-MTA, WD).  

Kandidaadile esitatavad nõuded:

  •         töökogemus sarnasel ametikohal vähemalt 1 aasta;
  •         eesti keele oskus C1 tasemel, vene keele oskus suhtlustasandil;
  •         arvutioskus kesktasemel.

 Kandideerijatel esitada:

  1. kandideerimisavaldus, kuhu on märgitud kandidaadi kontaktandmed;
  2. haridust tõendavad dokumendid või nende koopiad;
  3. kandideerijal, kelle emakeel ei ole eesti keel tuleb esitada C1-taseme keeleoskust tõendav dokument või selle koopia;
  4. muud kandideerija poolt oluliseks peetavad dokumendid või nende koopiad.

Kandideerimiseks vajalikud dokumendid palume saata hiljemalt 16. juuli 2023. a (s.o. kandideerimisdokumentide laekumise viimane kuupäev Kohtla-Järve Slaavi Põhikoolisse) märksõnaga „Sekretär“ aadressil: Kohtla-Järve Slaavi Põhikool, Pärna 49, 30326 Kohtla-Järve linn või e-posti aadressil: See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud..

Kandideerijatele tagasiside andmine toimub e-posti teel.

—----------------------------------

  • Tööle kandideerimisel töödeldakse kandideerija poolt avaldatud isikuandmeid, et hinnata kandideerija sobivust vastavale töökohale.
  • Sobivuse hindamiseks kogutakse kandideerija kohta täiendavat teavet avalikest allikatest. Kandideerijal on õigus saadud teabega tutvuda ja esitada omapoolsed selgitused-vastuväited.
  • Eeldatakse, et kandideerimisdokumentides esitatud soovitajatele on kandideerija andnud nõusoleku enda kohta käivatele küsimustele vastamiseks, samuti on kandideerijad nõustunud sellega, et me nende poole teabe saamiseks pöördume.
  • Säilitatakse värbamisprotsessi raames saadud dokumente järgmistel eesmärkidel:
  • värbamisprotsessis tekkivate võimalike õigusvaidluste lahendamiseks - kuni nõude aegumiseni (1 aasta);
  • paremusjärjestuses järgmisele kandidaadile töökohale asumise ettepaneku tegemiseks (150 päeva arvates konkursi võitnud isikule töökohale asumise ettepaneku tegemisest);
  • kandideerija nõusolekul tulevikus korraldataval konkursil osalemise ettepaneku tegemiseks.
  • Kandideerija andmed on juurdepääsupiiranguga teave, millele kolmandad isikud saavad juurdepääsu ainult seaduses sätestatud juhtudel.