Kohtla-Järve Slaavi Põhikool, avatud, ettevõtlik ja kiirelt arenev kool, otsib oma meeskonda sekretäri.
Pakume sõbralikku kollektiivi, arengu- ja eneseteostusvõimalusi ning mitmekesist ja vastutusrikast tööd. Sind ootab väärtuslik kogemus ja suurepärane võimalus rakendada ning arendada oma erialaseid oskusi.
Tööleasumise aeg: 01.08.2023.
Töökoht asub aadressil Pärna 49, Kohtla-Järve 30326.
Sekretär põhiülesanded on:
- Dokumentatsiooni haldamine. Asjaajamine (töödelda dokumente ning tagada nende nõuetekohane säilitamine ja arhiveerimine).
- Kommunikatsiooni haldamine. Vastuvõtu- ja registreerimistegevus.
- Koos direktoriga personali juhtimises osalemine, sh personaliandmete haldamine (töötajate nimekirja haldamine, TL ettevalmistamine, TL muudatuste sisseviimine).
- Andmete haldamine. Andmekaitse põhimõtete järgimine kooli dokumentide ja teabe haldamisel.
- Abi erinevate koosolekute korraldamisel ning protokollimises.
- Töö erinevate registritega (EHIS, EKIS,EIS, Ametlikud teadaanded, e-MTA, WD).
Kandidaadile esitatavad nõuded:
- töökogemus sarnasel ametikohal vähemalt 1 aasta;
- eesti keele oskus C1 tasemel, vene keele oskus suhtlustasandil;
- arvutioskus kesktasemel.
Kandideerijatel esitada:
- kandideerimisavaldus, kuhu on märgitud kandidaadi kontaktandmed;
- haridust tõendavad dokumendid või nende koopiad;
- kandideerijal, kelle emakeel ei ole eesti keel tuleb esitada C1-taseme keeleoskust tõendav dokument või selle koopia;
- muud kandideerija poolt oluliseks peetavad dokumendid või nende koopiad.
Kandideerimiseks vajalikud dokumendid palume saata hiljemalt 20. juuni 2023. a (s.o. kandideerimisdokumentide laekumise viimane kuupäev Kohtla-Järve Slaavi Põhikoolisse) märksõnaga „Sekretär“ aadressil: Kohtla-Järve Slaavi Põhikool, Pärna 49, 30326 Kohtla-Järve linn või e-posti aadressil: See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud..
Kandideerijatele tagasiside andmine toimub e-posti teel.
—----------------------------------
- Tööle kandideerimisel töödeldakse kandideerija poolt avaldatud isikuandmeid, et hinnata kandideerija sobivust vastavale töökohale.
- Sobivuse hindamiseks kogutakse kandideerija kohta täiendavat teavet avalikest allikatest. Kandideerijal on õigus saadud teabega tutvuda ja esitada omapoolsed selgitused-vastuväited.
- Eeldatakse, et kandideerimisdokumentides esitatud soovitajatele on kandideerija andnud nõusoleku enda kohta käivatele küsimustele vastamiseks, samuti on kandideerijad nõustunud sellega, et me nende poole teabe saamiseks pöördume.
- Säilitatakse värbamisprotsessi raames saadud dokumente järgmistel eesmärkidel:
- värbamisprotsessis tekkivate võimalike õigusvaidluste lahendamiseks - kuni nõude aegumiseni (1 aasta);
- paremusjärjestuses järgmisele kandidaadile töökohale asumise ettepaneku tegemiseks (150 päeva arvates konkursi võitnud isikule töökohale asumise ettepaneku tegemisest);
- kandideerija nõusolekul tulevikus korraldataval konkursil osalemise ettepaneku tegemiseks.
- Kandideerija andmed on juurdepääsupiiranguga teave, millele kolmandad isikud saavad juurdepääsu ainult seaduses sätestatud juhtudel.